Tuesday, November 14, 2006

Knepiga paswords, voflor och viss förvirring

Bella säger:
hejsan!
Bella säger:
hur gick det igår?
Pappsen säger:
hej ysabella vi var tre som var på kursen så att jag kunde få mycke hjålp så jag fick gå igenom det som jag missada förra mondagen . det var olika saker i word. nästa mondag skal vi lära oss intrnet.i dag har jag fått brev från com-hem du måste ändra mitt pasword.det jag fick kommer jag aldrig att komma ihåg.
Bella säger:
då kanske passar bra att jag kommer förbi hemma hos dig imorgon efter jobbet?
Pappsen säger:
ja det passar bra.passar det bra med voflor med blåbersylt
Bella säger:
det blir finfint!
Bella säger:
jag har hittat en rolig konferens jag ska gå på förresten :)
Bella säger:
om hundproblem ur olika vinklar
Bella säger:
http://www.hittehund.nu/annons/adventskonferens2006/index.htm
Bella säger:
prova att klicka på länken så kan du läsa om konferensen!
Pappsen säger:
kan du ej kimma i morgon när kommer du
Bella säger:
jo, jag kommer imorgon! efter jobbet så det blir nån gång mellan 17 och 18
Bella säger:
konferensen är inte förrän lördagen den 2/12
Pappsen säger:
ok det låter bra
Bella säger:
har du tittat på länken?
Pappsen säger:
nu har läst om kursen den tycker jag att du ska gå på

0 Comments:

Post a Comment

<< Home